Nedan finner ni länken till Jefast´s webbservicenmälan där ni rapporterar er serviceanmälan till oss.
Jefast Serviceanmälan
Du är skyldig att anmäla alla fel och brister som uppstår i lägenheten. Det är viktigt att vara uppmärksam så att inte större fel uppstår. Läckande element, rinnande toalettstolar och kranar bör anmälas omgående. Om ett fel uppstår med en större skada som följd, och du inte har anmält det, kan du bli ersättningsskyldig.
Vår service omfattar inre och yttre skötsel i våra fastigheter. Tänk på att du som hyresgäst kan hjälpa till genom att vara rädd om gemensamma utrymmen.
Serviceanmälan som inte ska anmälas till Jefast är:
-
Bredband
Om du får problem med ditt bredband (internet, ip-tv eller ip-telefoni) så ska du alltid ta kontakt med din bredbandsleverantör.
-
TV
De hushåll som har kabel-tv ska alltid ringa till;
Tele2 kundtjänst för felanmälan, på tfn 90 222
Sydantenn kundtjänst för felanmälan, på tfn 040-601 22 22
-
Hiss
Om det är problem med hissen ring direkt till TKE elevator, nummer finns i hissen, eller om felet uppstår under vardag kl 10-11 går det naturligtvis även bra att ringa Jefast direkt på 042-36 12 00.