Har du låst dig ute kontaktar du vår Kundtjänst.
Kostnaden för låsöppning får du själv bekosta - ett tips för att undvika detta är att ha en reservnyckel hos någon.
I alla lägenheter har vi av försäkringsbolagen godkända lås. Vill du trots det sätta in ytterligare lås har du rätt att göra detta på egen bekostnad. Innan du sätter in ett nytt lås måste du meddela oss detta och därefter ge oss en nyckel till det nya låset.
Behöver du en extra lägenhetsnyckel beställer du den av vår Kundtjänst. Du står själv för kostnaden.
Saknar du bokningslås till tvättstuga eller nyckel till något gemensamt utrymme som barnvagnsrum, cykelkällare eller liknande, kontaktar du vår Kundtjänst som hjälper dig.
Har du blivit av med en lägenhetsnyckel eller av någon annan anledning vill byta ditt lås beställer du låsbyte av vår Kundtjänst. Du står själv för kostnaden.
Du står också själv för kostnaden om du har blivit av med någon av de nycklar du fick när du flyttade in. Detta gäller även ditt bokningslås till tvättstugan.