Jefast strävar efter att alltid ligga i framkant när det gäller hantering och förvaltning av våra fastigheter.
Vi kommer därför att göra en del förändringar från och med den 1 september.
Information gällande serviceanmälan:
Ni som hyresgäst ska alltid registrera er serviceanmälan via Mina Sidor på jefast.se.
Vi kommer inte längre kunna hantera serviceanmälan via mail.
Er serviceanmälan ska innehålla en tydlig beskrivning av felet/problemet och komplettera gärna med en bild på felet/problemet, detta för att vi på det mest effektiva sättet kan hantera ärendet och tillsätta rätt resurs.
Det går även att anmäla serviceärende på gemensamma ytor, exempelvis tvättstugan genom att välja detta under objekt.
Information gällande ändring av telefontider till Jefast växel:
Ni når oss på telefon 042-36 12 00 under vardagar mellan 10:00-11:00.
Har du ett akutärende når ni vår fastighetsjour på 042-36 12 06 dygnet runt.
Akuta fel är det när det föreligger risk att människor eller material kan komma till skada, för exempel på akuta fel, se under boinformation på Jefast.se.