Felanmälan

Nedan finner ni länken till Jefast´s webbfelanmälan där ni rapporterar er felanmälan till oss.

Jefast Felanmälan

Du är skyldig att anmäla alla fel och brister som uppstår i lägenheten. Det är viktigt att vara uppmärksam så att inte större fel uppstår. Läckande element, rinnande toalettstolar och kranar bör anmälas omgående. Om ett fel uppstår med en större skada som följd, och du inte har anmält det, kan du bli ersättningsskyldig.

Vår service omfattar inre och yttre skötsel i våra fastigheter. Tänk på att du som hyresgäst kan hjälpa till genom att vara rädd om gemensamma utrymmen.

Pinkoden finner ni på er hyresavi, alternativt Kontakta Sandra Gussander 

 


 

Felanmälningar som inte ska anmälas till Jefast är:

  • Bredband
    Om du får problem med ditt bredband (internet, ip-tv eller ip-telefoni) så ska du alltid ta kontakt med din bredbandsleverantör.

  • TV
    De hushåll som har kabel-tv ska alltid ringa till;

    Comhems kundtjänst för felanmälan, på tfn 0771-55 00 00.

    Sydantenn kundtjänst för felanmälan, på tfn 040-14 18 80

  • Hiss
    Om det är problem med hissen så kontakta felanmälan eller Jouren 042-361206